onsdag 28 december 2011



Ja juldagarna gick med en rasande fart var hos min syster i Vårgårda eller "Vårrgårrda" som en del säger här ;)och firade jul med med mor & far systrar plus syskonbarn med respektive.Alla är ju vuxna nu tycker faktiskt det är roligare när barn finns med men så är det "ongera" växer upp fort :).Hundarna var med också min systerdotters önskan att dom skulle få vara med och fira jul.Har kännt mej krasslig denna ledighet tråkigt ont i hals/huvud och en rejäl hosta usch såå typiskt för att jag är ledig.



Kattungarna växer så det hörs :) så goa grabbarna är riktiga små busfrön men så härliga .Jag fick ta bort hagen i sovrummet idag för dom klättrade ur den så det var säkrast att plocka bort hagen så att dom inte skadar sej.Dom får vara överallt nu med mitt vakande öga hundarna tycker dom är roliga Frasse har ju inte varit med sådana småttingar men han är så snäll och gullig mot dom.Lämnar aldrig hundarna och kattungarna ensamma för hur snälla dom ändå är så kan man aldrig lite på hundarna till 100% i alla fall så länge dom är små.



Fotografera är inte det lättaste dom är så fulla i bus att det rycker i benen :-D så man får vara snabb i avtryckarfingret , ögonen blir lite stora ibland för att dom är så full i bus.Precis när jag sitter här och skriver tar sej lille Craven ur hagen här i rummet han hoppade tydligen från buren som står där till staketkanten så buren fick tas ur och så förbaskad han blev den lille slog med svans och pep när jag satte tillbaka honom.



Inga kommentarer: