söndag 18 december 2011

Snart är det Jul
















Vad tar tiden vägen det är ju för sjutton snart jul , jag kan säga att jag är kluven till jul hatar alla måsten att man måste göra såå mycket julstäda baka göra godis mm mm .Och jag är lite anti till dom som lägger ut allt vad dom gör och ska göra , dom är ju sååå duktiga ;-/.Skämt och sido alla gör väl vad dom vill , klart jag gillar att träffa alla äta god mat och ta det lugnt men vägrar slita ut mej för alla måsten tycker det är så mycket mysigare att gosa med bäbisarna och resten av pälslingarna :).








Ja grabbarna och birmaflickan växer och utvecklas med rasande fart nu har dom flyttat ut i rummet spännande tycker dom det är , busar och får många besök av dom vuxna katterna, hundarna får hälsa på dom i min närvaro men jag tycker dom är lite för små än att springa fritt överallt men snart är det dags att släppa dom fria ;).Tog lite julkort på dom idag i min drömvärld skulle dom vara tillsamans på bild ha ha men jag fick allt ta dom en och en :) det gick ju bra det med.








Nu börjar deras personligheter märkas lille röde Crevan är den lugnaste han somnar gärna i min famn han älskar mat och det låter verkligen när han äter . Cathal är en busgrabb som gärna vill mysa vill komma upp när jag tittar till dom Franka uppfostrar honom ganska tufft men han blir förbaskad på henne och slår med sin lilla svans.Lilla Birman S*Miss Lytess Little Angel "Lillan" kallad är en tuff liten tjej som har mycket spring i dn lilla kroppen kan redan göra vändningar i luften hon älskar att mysa och och är en sälskapssjuk liten tjej.Nu kan man se att hon får fantastiskt vackra blå ögon (inte sådär urvattnade som det gärna blir på våra skogisar) mörkt blå som man kan drukna i ;).Hennes färg är fortfarande lite svår padda blir hon men vi får se om det blir brun eller blå spännande är det i alla fall.








Jag var i Helsingborg hos Torkel Falk och HCM testade Franka Therese hade Legolas och C.Gylling hade Legolas syster Lady Stardast och alla var utan anmärkning skönt att ha gjort det och så fort Franka löper ska hon få träffa vackra Legolas ska bli så spännande.








Ska försöka ta mej tid lite oftare här hmm får ta mej i kragen :).








Inga kommentarer: