söndag 14 augusti 2011

Stängda dörrar







Jag har delat på Franka och Xangria måste bryta deras "mamma - dotter relation" Franka är dock 7,5 månader så det är inget hon behöver och jag vill att Xangria ska komma igång och löpa , men det vill inte hon tydligen ;-(. Ja så jag måste ha stängda dörrar och det är INTE populärt ska ni veta Xangria och Angelin är ihop (Angelin bantar ) Franka är med dom andra det låter så här mellan dom hmm hmm mjau..... mjauu....mjjjjjjjjaaaaaaauuuuuu yyyyyylll öppna dörren för f...n jag vill ha tutte skriker Franka ja kom kom ropar Xangria tillbaka.Men dom lugnar väl sej snart jag och det är ju inte för alltid det hade jag nog inte orkat med.





Xangria ska få träffa fransmannen F*Dwayne de Laïloken en mycket vacker hane som har toppentemperament har ju haft äran att träffa honom många gånger och tror han skulle komplettera henne på ett mycket bra sätt så det kommer bli spännande.





Det var ju tänkt att Angelin och Dwayne skulle få bäbisar men ibland blir det inte som man vill men vi letar efter en ny fästman till henne så vi får se vem den lycklige kan bli ;-).





Om fjorton dagar ska jag och Therese ställa våra ungdomar i Borås ska bli kul och skönt att inte ha så långt att köra.





Ha det gott och ta hand om varandra ;)

Inga kommentarer: