söndag 27 november 2011

Pojkarna växer så det knakar :)

Cathal 11 dagar & Crevan 13 dagar

Cathal 11 dagar (ser ni den lilla pricken på nosen så gulligt)



Som ni ser så växer Crevan så det knakar ;)


Det händer mycket varje dag med pojkarna nu har bägge fått ögon dom hör och försöker leka med sin mamma så goa dom är :)

Väldigt lugna och harmoniska Xangria har mycket mat så dom behöver inte kämpa om den och det är ju skönt.
Lille Cathal ser ut att bli smoke han har ljusnat vid öronen och lite på koppen har upptäkt en liten svart fläck på hans nos så gulligt, Crevan kan jag inte se något silver än på.

Eftersom dom är födda på olika dagar så fotar jag killarna på deras "rätta" dag så imorgon är det Crevans fotodag :).

Tycker dom utvecklas bra och ser riktigt fina ut ska bli så spännande att se deras utveckling .

Birmabäbisen var jag lite orolig för hon gick dåligt upp i vikt men var pigg så livsgnista har hon lillan nu stödmatar jag henne och det verkar vara den tjutsen hon behövde så nu ökar hon som bara den. Man fäster ju sej välldigt i dessa små liv och det kan inte vara lätt för henne att behöva slåss med dessa sumo pojkar ;).

Men jag känner att hon är på god väg och hon leker lite med sina tassar så underbart söt är hon den lilla.


















Inga kommentarer: